LIMAN GRILL HOUSE

Recentebeoordeling


4 sterren uit 422 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Takeaway.com klanten die besteld hebben bij Liman Grill House. Meer weten? Ontdek meer

5 jun 2026 om 18:53 enorm lekker eten! maar helaas ijskoud. bezorging 20 tot 30 min te laat ik vind dat ze iets moeten doen voor het bezorgen. en moest er nog voor betalen, jammer. maar het eten, nogmaals, Heerlijk!
24 mei 2026 om 22:59 Top kippenvleugeltjes !
12 mei 2026 om 22:18 verrassend lekkere kippenvleugeltjes ! TOP
8 apr 2026 om 6:54 Heel vriendelijke en alles was lekker en warm een dikke pluim, een echte aanrader
15 mrt 2026 om 15:37 vroeger was wel soep lekker , vanddag wat k heb gekregen dat is echt een schande . de vlees heel hard , vieze smaak . heb allen buik pijn gekregen .
21 jan 2026 om 17:47 12 blokjes lam voor 25 EUR. vond het een beetje weinig.
16 jan 2026 om 19:50 de pizza was aan 1 helft verbrand
14 jan 2026 om 14:26 Lekker kapsalon maar zonder saus
11 jan 2026 om 0:26 Neen het was koud, niet strak gerold alles kwam eruit die durum en er zat een haartje in
27 dec 2025 om 17:17 Koud
11 dec 2025 om 13:26 Sorry, om te beginnen slecht verpakt. Salade(koud) lag op het vlees(grill)... Waarom?!! En hoorden er frietjes bij?